به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    برای جابجایی آسان و ایمن لپ تاپ، جلوگیری از ضربه خوردن و آسیب دیدن، حمل وسایل جانبی لپ تاپ مانند سیم شارژر، ماوس و... داشتن یک کیف لپ تاپ امری ضروری است. دلسی تولیدکننده‌ی کیف‌های لپ تاپ است که تنوع بالایی در محصولات خود دارد و علاوه‌بر کیف لپ تاپ، محصولات دیگری همچون چمدان، ساک مسافرتی، خرید اینترنتی کوله پشتی، کیف بیزینسی، چمدان خلبانی، اکسسوری و کيف دوشی هم تولید می‌کند. کیف لپ تاپ دلسی مدل Montholon یک کیف ایده‌آل و مناسب برای جابجایی لپ تاپ است که در ادامه ویژگی‌ها و امکانات آن را بررسی می‌کنیم.

     

    admin
    يکشنبه 29 دی 1398 - 17:12
    بازدید : 166
    برچسب‌ها :

    نحوه انتخاب پیراهن مردانه برای موقعیت های روزمره

    طبیعی است که بسیاری از ما آقایان بنابر محیط کار یا تحصیل دوست داریم لباس های راحت تری بپوشیم. به طور مثال پیراهن مردانه را به همراه یک شلوار کتان یا جین برای ما بسیار دل پذیرتر از کت و شلوار ش و رق اداری است.

    علت دیگر تمایل آقایان برای استفاده از پیراهن مردانه راحت ترکیب شدن آن با لباس ها وآیتم های دیگر است. ناگفته نماند که پیراهن ستون استایل است. یعنی برای ایجاد هر استایل باید یک پیراهن مردانه مناسب با آن را ست کنید.

     

    admin
    چهارشنبه 18 دی 1398 - 14:03
    بازدید : 189
    برچسب‌ها :

    گذاشتن آگهی رایگان ، امروزه یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغاتی به شمار می آید که با هدف دیده شدن نام برند، محصولات، خدمات و کالای مشخصی به صورت بلند مدت و با هزینه های پایین صورت می گیرد. جهت درج آگهی در سایت معتبر تبلیغاتی با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید.

     

    admin
    چهارشنبه 11 دی 1398 - 12:55
    بازدید : 348
    برچسب‌ها :

    مقدمه ای بر چاپ روی سنگ

    در مورد چاپ روی سنگ بیشتر بدانیم – سنگ یکی از متریال‌های اصلی در دکوراسیون بوده و از قدیم تا امروز جایگاه خاصی در میان معماران دارد. سنگ از جذابیت منحصربه‌فردی برخوردار است و جلوه‌ی ویژه‌ای به فضا و دکور می‌دهد که باعث می‌شود استفاده از آن طرفداران زیادی داشته باشد.

     

    پرطرفدار بودن این متریال باعث شده تا استفاده از آن به صورت مدرن هم مورد توجه قرار بگیرد. در همین راستا روی سنگ چاپ انجام می‌شود و طرح‌ها و عکس‌های مختلف روی آن حک می‌شود. در حقیقت چاپ سنگ، باعث دو چندان شدن زیبایی و جذابیت آن می‌شود.

     

    با استفاده ازاین نوع چاپ می‌توان دکوراسیونی جذاب، متفاوت و چشم‌نواز داشت. البته از این امکان به غیر از دکوراسیون می‌توان در موارد دیگری هم استفاده کرد که در ادامه هرکدام را مطرح خواهیم کرد.

     

    البته جدا از بحث زیبایی و نما، استفاده از چاپ گفته شده مزیت اقتصادی نیز دارد . چراکه می‌توان خیلی راحت تصاویر و طرح‌های جدیدی را روی سنگ‌های ارزان یا سنگ‌هایی با طرح ضعیف، چاپ کرد تا در نهایت با صرف هزینه‌ای اندک، ارزش سنگ را بالا برد و به طرح باب میل مشتری هم رسید.

     

    در این مطلب قصد داریم بیشتر درباره‌ی چاپ روی سنگ و کاربردهایش صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

     

    جهت مشاوره رایگان با کارشناسان هنرنوین، با ما در تماس باشید.

    ۰۲۱-۲۶۳۱۳۸۱۶

     

     ۰۲۱-۲۶۳۱۳۸۱۷

     

     

    admin
    سه شنبه 10 دی 1398 - 19:05
    بازدید : 209
    برچسب‌ها :

    شنوایی سنجی

    شنوایی سنجی ، یکی از زیر شاخه های علوم پزشکی است که وظیفه ی شنوایی و اختلالات گوش را بر عهده دارد که تعادل، ارزیابی شنوایی، تشخیص اختلالات، پیشگیری از شنوایی و آموزش و توانبخشی را شامل می شود. 

    شنوایی سنجی نوعی آزمایش است که بهترین روش به شمار می آید و می تواند تشخیص نوع ، شکل کم شنوایی را تشخیص دهد و، با کمک این روش میتوان از پیشرفت ناشنوایی جلوگیری کرد.

     

    admin
    دوشنبه 2 دی 1398 - 14:09
    بازدید : 170
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 66
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه